پیش بینی بورس این هفته

پیش بینی بورس این هفته

یک کارگزاری با بررسی آخرین متغیرها اعلام کرد:

پیش بینی بورس و نوسانات محدود تا زمان معرفی گروه اقتصادی رئیس جمهور

وضعیت این هفته بورس با بررسی آخرین وضعیت متغیرهای داخلی و خارجی با نوسانات محدود تا زمان معرفی گروه اقتصادی رئیس جمهور آینده توسط یک کارگزاری پیش بینی شد.

 

 بازار سهام در حالی آخرین روزهای خرداد و روزهای آغازین تیر را با شاخص 1.14 میلیون واحدی شروع می کند که کارگزاری آبان درباره شرایط روزهای قبل و آینده اعلام کرد: بازار در هفته گذشته رفته رفته به تعادل نزدیک شد و سهامداران از صف نشینی فاصله گرفتند و علیرغم نوسانات در روند کاهش صف های فروش مشهود بود. رشد نسبی نرخ ارز و نزدیکی به انتخابات که یکی از ابهامات چند ماه اخیر بازار بود و البته انتظار گزارش ها از دلایل توجه به بازار بود.

در بازارهای جهانی ، رشد قابل توجه در شاخص دلار پس از تغییر لحن فدرال رزو در بیان چشم انداز اقتصادی آمریکا بازارهای جهانی را با تلاطم های منفی همراه کرد. افت فلزات و  بازارهای سهام از مهمترین تحولات روزهای اخیر بود که به نظر می رسد پس از رشدهای پی در پی با چاشنی تورمی، باید چشم به رفتار تصمیم گیرندگان در فدرال رزرو داشته باشند. نفت نیز همچنان روند با ثبات تری را تجربه می کند.

در بازار ارز اما رشد شاخص دلار در بازارهای جهانی نرخ برابری را متاثر کرد و در بازار داخل نیز رشد نسبی قیمت با چاشنی اخبار مذاکرات همراه بود .

به نظر می رسد بازار واکنش چندان زیادی به نتایج انتخابات نداشته باشد و تا مشخص شدن گروه اقتصادی پیروز انتخابات و رویه های احتمالی، نوسانات محدودی را تجریه کند و همچنان تحولات در مذاکرات تاثیر بیشتری را بر روند قیمت داشته باشد.

با این اوصاف در بازار سهام ، گزارش عملکرد اکثر گروه ها ، تکمیل شده و رفته رفته باید شاهد توقف نمادها به منظور برگزاری مجامع بود. به نظر می رسد نتایج انتخابات در صورت تعیین تکلیف در مرحله اول ، اثرات مقطعی بر بازار داشته باشد و همچنان رصد متغیرهای بنیادی جایگاه ویژه ای را در سرمایه گذاری در بازار خواهد داشت. افت جهانی ها  در صورت ثبات در نرخ ارز می تواند پس از فروکش کردن اثرات انتخابات بر بازار تاثیر گذار باشد و همچنان اخبار برجامی نیز بر بازار تاثیر گذار خواهد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.