اعلام تعطیلی بورس و بانک ها تا روز یکشنبه

اعلام تعطیلی بورس و بانک ها تا روز یکشنبه

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا :

بانک‌های تهران و البرز تعطیل شدند / بورس هم بست / ابهام در مجامع شرکت ها

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا از تعطیلی بانک‌ها، ادارات و اصناف تهران و البرز خبر داد و با این اوصاف، بورس هم از فردا تا یکشنبه تعطیل است ولی باید منتظر تکلیف مجمع شرکت ها بود.

 

 بابک دین پرست در مورد مصوبه قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس جمهور مبنی بر تعطیلی تمام ادارات استان های تهران و البرز و ابهام در فعالیت بانک ها ، گفت : بانک‌ها، ادارات و اصناف هم از فردا تا یکشنبه آینده تعطیل خواهند بود .

آخرین پیگیری های بورس پرس هم نشان می دهد مسئولان سازمان بورس از بانک مرکزی در مورد بسته یا باز بودن بانک ها در روزهای آینده ، استعلام کرده و از قرار بانک ها هم تعطیل هستند اما هنوز اطلاعیه ای صادر نشده است . بنابراین در صورت اعلام رسمی تعطیلی بانک ها ، بازار سرمایه هم شامل 4 بورس اوراق بهادار تهران ، فرابورس ، بورس کالا و بورس انرژی به همراه سپرده گذاری مرکزی و مدیریت فناوری بورس هم تعطیل هستند.

محمدحسن ابراهیمی سرو علیا نایب رییس سازمان بورس هم این موضوع را تایید و اعلام کرد : بازار سرمایه ایران در در روزهای سه شنبه، شنبه و یکشنبه ، تعطیل است .

براساس این گزارش در این میان هنوز تکلیف برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده شرکت ها در روزهای آینده مشخص نیست و باید منتظر اعلام نظر سازمان بورس یا هر یک از شرکت ها ماند .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ تومان
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.